Regnskabsassistent til økonomiafdelingen i Svenstrup

Til kontoret i Svenstrup søger vi en erfaren medarbejder til fuldtidsbeskæftigelse (evt. deltid efter nærmere aftale) i Økonomifunktionen i A. Enggaard-koncernen, som omfatter vores entreprenørselskab samt udlejnings- og udviklingsselskaber.


Arbejdsopgaver:

• Selvstændigt ansvar for bogholderiopgaver:

o bogføring

o afregning af moms

o bogholderiafstemning, herunder forberedelse af regnskabsmateriale til revision

o fakturering

o sædvanlige bogholderiopgaver i øvrigt

• Ad-hoc opgaver


Kvalifikationer:

Du har relevant uddannelse og erfaring med udførelse af nævnte opgaver.

Som person er du flittig, omhyggelig, ansvarsbevidst, fleksibel og har et godt humør og du er indstillet på at arbejde i en virksomhed, hvor tingene til tider går stærkt. Du skal kunne trives med forskellige opgaver og formå at prioritere din opgaver i samarbejde med dine kolleger. Du må være indstillet på i travle perioder at yde en ekstra indsats.


Erhvervserfaring:

Du har en del års erfaring med arbejdsopgaverne i et bogholderi eller fra et revisionsfirma.


Vi tilbyder:

Et job med afvekslende opgaver og muligheder for at påvirke indholdet.

Et godt arbejdsklima.

Løn i overensstemmelse med dine kvalifikationer.


Spørgsmål:

Eventuelle spørgsmål til jobbet besvares ved henvendelse til Anders Mejlholm Larsen eller Lars Højer Bergmos på tlf. 9838 1888. Om øvrige oplysninger henviser vi til hjemmesiden www.enggaard.dk.


Tidsfrist:

Ansøgning sendes pr e-mail senest den 5. august 2019 til britta.j@enggaard.dk eller almindelig post til:

A. Enggaard A/S, Marathonvej 5, 9230 Svenstrup J – mrk. ”Regnskabsassistent”.


Tiltrædelse snarest eller efter nærmere aftale.